Monday, January 10, 2022

Uppsats om klassrummet

Uppsats om klassrummet



Den har fyra takfläktar som räcker för alla elever som sitter inne i rummet. Ett rum där jag är med ytterligare 30 elever, utrymme där mina lärare kommer för att lära mig och en plats där jag utför alla typer av ökända uppgifter. Uppsats om mitt klassrum Uppsats. Sidor Länkar Hem ESSÄÄMN - För barn, barn, skol- och högskolestudenter Sekretesspolicy Om mig Kontakta oss, uppsats om klassrummet. 13 mars, kl.





Du är här:



Mitt klassrum. Jag studerar i en väldigt stor skola. I min stad är det den mest kända skolan. Min skolbyggnad är också väldigt stor. Den har fyra våningar. Mitt klassrum ligger på bottenvåningen. Mitt klassrum är väldigt rymligt. Den är luftig och välventilerad. Den har fyra takfläktar som räcker för alla elever som sitter inne i rummet. Det finns också en ljudlös ökenkylare i ena hörnet av rummet. På lite avstånd från uppsats om klassrummet klassrummet är det administrativa blocket. Den har rymliga verandor på två sidor.


Den har två dörrar som säkerställer tvärventilation. Det finns även ett stort fönster i en av väggarna. På båda sidor, bortom verandorna, finns små gångar och sedan gräsmattor som även har några blommor som växer i blomkrukor. I mitt klassrum finns bilder på framstående personer, målningar, diagram av elever, kartor mm. det finns en låg våning längs ena väggen i rummet. På läktaren står ett bord och en stol till läraren. Bakom läktaren finns en tavla som läraren kan skriva på med en krita. Eleverna sitter vända mot tavlan. Här är två kategorier av elever i mitt klassrum. De dullards och shirkers hatar det. De som är förtjusta i studier älskar det. Det är av denna anledning som jag är mest uppmärksam i klassrummet.


Det är bara de få dumma som ibland förstör den verkliga smaken uppsats om klassrummet studier eftersom de inte kan uppskatta värdet av studier och måste omvända sig senare i livet. Mitt klassrum. Jag läste i en väldigt stor skola. Dess byggnad omfattar fyra våningar. Mitt klassrum ligger på bottenvåningen. Mitt klassrum ligger bara på lite avstånd från det administrativa kvarteret. På båda sidor, bortom verandorna, finns små gångar och sedan gräsbevuxna gräsmattor som också har uppsats om klassrummet blomväxter som växer i blomkrukor. Mitt klassrum är ganska rymligt. Den är luftig och välventilerad. Den har tre takfläktar i sig som räcker för alla elever som sitter på tjugo stolar och skrivbord som är installerade i rummet. Det finns också en ljudlös ökenkylare installerad i ett hörn av rummet.


Det finns en låg våning längs ena väggen i rummet, uppsats om klassrummet. På läktaren står en stol och ett bord för läraren. Bakom läktaren finns en svart tavla som läraren kan skriva på med krita. Den här tavlan konfronterar eleverna som sitter på stolar. Mitt klassrum är en blandad mat för olika typer av elever. De som är briljanta eller är riktigt förtjusta i studier älskar det, uppsats om klassrummet. som tur är, Uppsats om klassrummet tillhör den andra kategorin elever.


Det är för uppsats om klassrummet anledningen till att jag sitter mest uppmärksamt i klassrummet. Jag läste i D. Offentlig gymnasieskola. Den har två våningar. Jag läste i V klass. Min klass sitter på första våningen. Vårt klassrum är väldigt snyggt och rent. Det är tjugo tjejer och tio killar i vår klass. Det finns trettiofem skrivbord och stolar. Varje elev har en stol och ett skrivbord. Varje skrivbord har en hylla. Vi har våra böcker i hyllan. Vårt klassrum är väldigt stort. Två elektriska fläktar hänger i taket. Det finns också två elektriska rör.


Väggarna är vita och rena. De är dekorerade med bilddiagram och kartor. Det finns också en Almira i ett hörn av klassrummet. Läraren sitter i stolen vänd mot eleverna. Eleverna är väluppfostrade. Lärare undervisar bra. De är bra och snälla mot eleverna. De älskar oss som sina egna barn. Din e-postadress kommer inte att publiceras. Om Vision Webbplats invigningsfunktion. Yrkesplacering Cell Invigning Medietäckning. Sekundär hindi Sr. Sekundär Punjab Sr. Sekundär yrkesredovisning och revision Luftkonditionering och kylteknik Bilteknik Bankverksamhet Elektrisk teknik Elektronik Teknik Hotellledning och cateringteknik IT-applikation Marknadsföring och försäljning Kontor Sekreterare Stenografi CBSE ASL E-böcker Hindi Uppsatser Engelska Uppsatser Brevskrivning Stenografi diktering.


Hem » Språk » Engelska Sr. Uppsats nr. Det är också en mycket bra plattform för lärare som vill dela med sig av sin värdefulla kunskap. Samarth kulkarni säger:. 22 december, kl. Muskan Khatun säger:, uppsats om klassrummet. 7 november, kl. Wesley säger:. 29 juni, kl. hussain säger:. 25 december, kl. Yash säger:. 13 april, uppsats om klassrummet, kl. Gyygy säger:. 7 oktober, kl. Akshita sharma säger:. 25 maj, kl. Md Golam Mostafa säger:. 10 februari, kl. Saqib khan säger:. 30 juni, kl. May säger:. 22 oktober kl. Jayed Bin Al Jame säger:. 12 februari, uppsats om klassrummet, kl. Daman dhamee säger:. 13 mars, kl. Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras.





vän definition uppsats



De älskar oss som sina egna barn. Din e-postadress kommer inte att publiceras. Om Vision Webbplats invigningsfunktion. Yrkesplacering Cell Invigning Medietäckning. Sekundär hindi Sr. Sekundär Punjab Sr. Sekundär yrkesredovisning och revision Luftkonditionering och kylteknik Bilteknik Bankverksamhet Elektrisk teknik Elektronik Teknik Hotellledning och cateringteknik IT-applikation Marknadsföring och försäljning Kontor Sekreterare Stenografi CBSE ASL E-böcker Hindi Uppsatser Engelska Uppsatser Brevskrivning Stenografi diktering. Hem » Språk » Engelska Sr.


Uppsats nr. Det är också en mycket bra plattform för lärare som vill dela med sig av sin värdefulla kunskap. Samarth kulkarni säger:. 22 december, kl. Muskan Khatun säger:. 7 november, kl. Wesley säger:. 29 juni, kl. hussain säger:. 25 december, kl. Yash säger:. 13 april, kl. Gyygy säger:. 7 oktober, kl. Akshita sharma säger:. 25 maj, kl. Md Golam Mostafa säger:. 10 februari, kl. Saqib khan säger:. 30 juni, kl. May säger:. 22 oktober kl. Jayed Bin Al Jame säger:. 12 februari, kl. Daman dhamee säger:. 13 mars, kl. Lämna ett svar Avbryt svar Din e-postadress kommer inte att publiceras.


Kategorier Kategorier Välj kategori 10:e klass 8:e klass 9:e klass Bokföring Bokföring Bokföring Antagning Alert Guru Luftkonditionering och kylteknik ASL Klass 10 ASL Klass 11 ASL Klass 9 ASL-test Bilteknik Säng Frågepapper Biologi Biologi 11 Biologi 12 Affärsstudier Företagsstudier Kemiker Guru 12 Kemi E-bok 11 Klass 11 Klass 12 Handel Dator Grundläggande Datavetenskap Datorer och kommunikationsteknik Omslag Aktuellt Aktuellt Mars Datastrukturer E-böcker Klass 6 E-böcker E-böcker Klass 1 E-böcker Klass 10 E-böcker Klass 2 E-böcker Klass 3 E-böcker Klass 4 E-böcker Klass 5 E-böcker Klass 7 E-böcker Klass 8 E-böcker Klass 9 Ekonomi Ekonomi 12 Utbildningsprogramvara Elteknik Engelska Sr.


Sekundär engelska 12 Engelska klass 6 Engelska e-bok Klass 10 Engelska e-bok Klass 7 Engelska e-bok Klass 8 Engelska e-böcker Klass 11 Engelska e-böcker Klass 9 Engelska Essä Engelska Exempel Papers 12 eVirtualGuru Allmän kunskap Allmän kunskap Januari Geografi Geografi 12 geografi e-böcker 11 högre klasser Hindi Sr. Det finns många saker som gör det anständigt och vi älskar att vara där. Jag har täckt olika vinklar av att älska min klass och hoppas att det också kommer att hjälpa dig. Jag har här tillhandahållit några uppsatser om detta ämne för att ge dig intressanta och enkla sätt att förbereda dina egna för skolprojekten.


Varje barn älskar sin klass eftersom det finns många minnen de har i varje klass. Bortsett från några minnesvärda dagar, gör några anständiga saker min klass till den bästa. Varje år byter vi klass fortfarande varje klass verkar vara den bästa för mig, detta visar att min skola också är den bästa. Jag är Riddhi i klass 3 A, min klass är precis bredvid basketplanen. Från ena sidan njuter vi av en live basketmatch medan vi samtidigt också kan njuta av skuggan av ett mangoträd. Vi tittar alltid på elever som tränar på basketplanen och det inspirerar oss verkligen, eftersom de tränar så hårt och i så långa timmar. Jag har sett många elever som inte kunde göra ett mål men deras övning gjorde dem till spelare på statlig nivå.


Förutom basketplanen älskar vi också att leka med bladen på mangoträdet. I allmänhet måste vi klättra upp i ett träd för att nå dess topp, men den översta delen av trädet kan lätt röras från vårt klassrumsfönster. Förutom studier och vänner gör dessa saker min klass anständig och jag älskar att vara där. Det finns olika anledningar till att älska något och ovanstående skäl som hjälper mig att älska min klass. Ett klassrum är en plats där vi lär oss och när vi älskar att vara deras då utbildning verkar intressant.


Jag älskar min klass, mina lärare såväl som mina vänner. Ett rum där jag är med ytterligare 30 elever, utrymme där mina lärare kommer för att lära mig och en plats där jag utför alla typer av ökända uppgifter. Jag kallar det mitt klassrum, en plats där jag lär mig addition och subtraktion och skillnaden mellan att le och skratta i närvaro av min lärare. Mitt klassrum är en av de bästa klasserna i min skola av många anledningar. Det finns många saker som skiljer oss från andra på samma sätt, det finns många saker som gör vår klass annorlunda. Jag har diskuterat punkterna nedan;. Det rekommenderas alltid att ha goda vänner, men när du har en konstnärlig klass, hur kan du stanna kvar från att lära av dem. Vår rektor och andra lärare beundrar dem också och vår klass är verkligen en av de bästa i vår skola.


Vi älskar en viss plats, antingen är det vårt hem eller skola, där vi älskar att besöka eller spendera tid. Och för mig är det mitt klassrum där jag älskar att vara. När vi älskar vår läroplats har den en speciell plats i vårt hjärta. Jag älskar mitt klassrum av många anledningar och jag har nämnt några av dem nedan. Lärande är en viktig pelare i vårt liv och vi älskar att vara en del av det. Det hjälper oss att få ett bättre liv och bli framgångsrika i vårt liv. Vi hade inte varit någonting utan den utbildning och kunskap som vi har uppnått under hela våra liv.


Ett av de viktigaste stegen som vi måste ta för att få utbildning är att bli inskrivna i en skola. Vår skola är den första platsen för lärande. Att bli antagen i en skola är säkert den första gnistan som vi får i vårt pedagogiska liv. Min skola är mitt andra hem eftersom jag tillbringar större delen av min tid i min skola. Min skola ger mig en plattform för att prestera bättre under hela mitt liv. Och Min skola spelar den viktigaste rollen i att bygga och forma min personlighet. Jag var välsignad nog att kunna studera i en av de mest uppskattade och prestigefyllda skolorna i min stad. Min skola äger massor av nödvändiga tillgångar som gör att jag känner mig extremt lycklig över att vara en del av den. I den här uppsatsen ska jag berätta om varför jag älskar min skola så mycket och vad mer min skola har lärt mig.

No comments:

Post a Comment